A motortérből sűrű kattogás hallatszik, a motor leállítása után teljesen megszűnik a fékhatás
Az elhasználódás következtében átszakad a központi hidraulika gömb membránja és elengedi a tárolt gázt.
Ebben az esetben a központi nyomásszabályzó és a hidraulikaszivattyú is nagyobb igénybevételnek van kitéve.
A központi gömb tárolja a fék részére is a nyomást.
Megfelelő működés esetén az autó leállítása után is marad 2-3 fékezésre elegendő nyomás a gömbben.
Átszakadt membránnál ez a lehetőség megszűnik.
A gömb cseréje házilag is megoldható.
Általában a szivattyú lelégteleníti a rendszert, ha ez nem elegendő a központi nyomásszabályzó oldalán / ide van felfogatva a gömb / található 8-as kulcsnyílású csavar elforgatásával lehet kiengedni a rendszerbe bekerült levegőt. / a csavart csak negyed fordulatot engedjük ki, mert a nyomás kilőheti az alatta levő golyóval együtt.